تنیس روی میز انتخابی المپیک| قرعه‌ مرحله حذفی مردان مشخص شد/ صعود مهشید اشتری به نیمه‌نهایی

11:03 - 29 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۸۶۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تنیس روی میز انتخابی المپیک| قرعه‌ مرحله حذفی مردان مشخص شد/ صعود مهشید اشتری به نیمه‌نهایی
با قرعه کشی مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک، نوشاد عالمیان با قرعه استراحت روبرو شد و نیما عالمیان به مصاف حریفی از ازبکستان خواهد رفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، قرعه کشی مرحله حذفی رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس انجام شد و دو ملی پوش کشورمان حریفان خود را شناختند.

نوشاد عالمیان که سید ۲ مسابقات را در اختیار دارد، با صدرنشینی در گروه دوم در نخستین مرحله از دور حذفی با قرعه استراحت روبرو شد. وی در نیمه نهایی با برنده کنجایف از ازبکستان و عظمت از قرقیزستان دیدار خواهد کرد.

نیما عالمیان دیگر ملی‌پوش کشورمان که در گروه سوم این مسابقات در مکان دوم قرار گرفت به مصاف شاهرخ ایسکندروف نفر دوم گروه دوم خواهد رفت.

برنده دیدار شاهرخ ایسکندروف و نیما عالمیان، در نیمه نهایی به مصاف گراسیمنکو سید یک مسابقات از قزاقستان خواهد رفت.

رقابت‌های حذفی از عصر امروز ساعت ۱۶ به وقت تاشکند برگزار خواهد شد.

نفر اول رقابت‌های منطقه آسیای میانه به المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه پیدا خواهد کرد.

همچنین سومین دور از مرحله گروهی رقابت‌های تنیس روی میز آسیای میانه در بخش بانوان برگزار شد و مهشید اشتری نماینده کشورمان با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل خدیجه روزالینا از ازبکستان به نیمه نهایی صعود کرد.

اشتری در روز نخست یک برد ۴ بر صفر مقابل حریف قرقیزستانی داشت و در دومین بازی خود مقابل حریف قدرتمند قزاق ۴ بر ۲ شکست را پذیرا شده بود.

بدین ترتیب مهشید اشتری با کسب دو برد و یک باخت به عنوان نفر دوم راهی نیمه نهایی شد و با صدرنشین گروه B برای رسیدن به فینال به رقابت خواهد پرداخت.

قهرمان بخش بانوان در منطقه آسیای میانه جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *